מבצע!
In Stock

La Euphoria- red Absolute edition

186

סדרת La Euphoria הוא סמל לאלו שמאמינים באומץ, בכוחו של זיכרון, וביופי של התחלות חדשות.

מק"ט: #804052 קטגוריה:

תיאור

La Euphoria- red Absolute edition


הכירו את דגם La Euphoria מקולקציית Absolute – צמיד מלא בנוכחות ועוצמה, אשר נועד לאלו המאמינים בכוחו של סמל חזק ומסתורי.

הצמיד מעוצב בהשראת אחד הסמלים העתיקים והעוצמתיים ביותר של האנושות – הגולגולת. לאורך ההיסטוריה, הגולגולת סימלה את המוות, אומץ הלב, זיכרון הנופלים, ואף שימשה כסמל למזל טוב.

עיצובו הייחודי של דגם La Euphoria כולל:

  • צ'ארמר גולגולת "קטלני": גולגולת במראה מלוטש בצבע שחור טהור, המעוררת תחושת כוח ונחישות. הסמל הזה מדגיש את האומץ, הזיכרון והנחישות של מי שעונד אותו.

  • אבני חיים בצבע אדום חודר: אבנים אלה מוסיפות מימד של אנרגיה ותעוזה, ומעניקות מראה דרמטי ומרהיב. כל אבן מוקפת בכתר מלכותי בצבע שחור יוקרתי, המוסיף מגע של מלכותיות ואלגנטיות.

  • אבני חן יקרות למחצה בצבע שחור: עם ציפוי מבריק שמשדר אלגנטיות וכוח. הן מעניקות לצמיד מראה מוחלט ועוצמתי, שמתאים לאלו המחפשים תכשיט עם משמעות עמוקה ונוכחות מרשימה.

  • אבן Raintly: היא החלק המרכזי של הצמיד, החרוז זה נוצר במיוחד עבורכם ומדמה את קסם הירח הכחול. ביום, הוא יקרן בצבע לבן פנינה רך ובמהלך הלילה, הוא הופך לצבע כחול בוהק שמזכיר את זוהר הירח הכחול. זהו סימן להתחדשות והתחלות חדשות, שממחיש את הקשר בין האני האמיתי שלך לבין השאיפות הגדולות שלך. כל אדם נושא עימו חלומות וה-Raintly מזכיר לנו להאמין בהם, להאיר אותם ולשאוף גבוה.

מידע נוסף

מין:

גבר, אישה

מידות:

XS-S, M-L, XL-XXL